Se mere

Din montør

”Med bilernes nye dekorering viser vi den lokale forankring på bedste måde. Farverne har ramt spot-on, og når de holder ude i villakvartererne, så kan alle identificere, hvem det er, uden at det står nogen steder. Til at starte med var montørerne lidt nervøse for, om de nu skulle til at køre i pinkfarvede biler. Men de fik helt selv lov at vælge farve ud fra den fastsatte farveskala. Det betød, at de tog ejerskab for bilen, og samtidig har de taget mange af de ord til sig, som vi har brugt i kampagnen til at beskrive dem. Det har været med til at skabe stolthed og identitet.  Det vigtigste for os er, at montørerne har taget godt imod det, for de er jo vores ambassadører,” siger Mette Sørensen, kommunikationskonsulent hos nef Fonden.

 

Ændringen i elforsyningsloven pr. 1. juli 2018 påbød integrerede el- og netudbydere at være klart identitetsmæssigt opdelt for at sikre fair konkurrencevilkår. nef-koncernens montører opererede under nefs navn for alle tre datterselskaber, Ravdex A/S, nef Strøm A/S og nef Fiber A/S. Ravdex er en netvirksomhed, der tager sig af drift og vedligeholdelse af elnettet og distribution af elektricitet. nef Strøm A/S driver elhandelsvirksomhed med ansvar for levering af elektricitet til kunder i hele Danmark. nef Fiber A/S leverer fibernet til kunder på Nordøstfyn i samarbejde med Waoo.

For at sikre relationen til de mange trofaste kunder blev Strada involveret som ekstern partner for at nytænke den fremadrettede markedsføring. Udover den strategiske rådgivning omkring branding og markedsføring leverede Strada informationsmateriale, kampagneguidelines og en komplet designmanual.

mobile-indicator
tablet-indicator
tablet-l-indicator
desktop-indicator